Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šári, ale Ty jsi se vůbec nezměnila!;-) Akorát Ti zčervenaly vlasy..;-D

Skvělej blog! R^

2 0
možnosti
Foto

Krásný blog i Ty jsi stále krásně svá;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Z dálky velká karma a V

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, o to víc si jí vážím!V

0 0
možnosti
Foto

R^Mě snad ještě bude mrzet, že těch dvacet let po zmeškám...

1 0
možnosti
Foto

Kláro, máte před sebou ještě tolik roků...;-D

1 0
možnosti
Foto

parádní fotky i popis:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, tyjo, zrovna jsme si psala vzájemně! :-)V Máš vzkaz u sebe!;-D

1 0
možnosti
VF

Vyzní to divně, prapodivně. Teď v dubnu zemřela spolužačka. Na pohřeb jsem jela se smutkem, ale těšila jsem se na setkání se spolužačkami a spolužáky. Jsme ročník 1943, setkáváme se pravidelně a rádi. V první třídě nás bylo 49, šestnáct už chybí.

0 0
možnosti
Foto

Chápu... Úžasné, že se vídáte...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^V ty jsi už na té fotečce v úvodu děvčátko zvídavé od pohledu... a pozitivní a nadšené:) hezké, a je fajn, že vám to vyšlo:)

2 0
možnosti

Paní Šárko moc děkuji za to, že jste se podělila o to, jakou jste si udělai radost coby bývalí spolužáci. Také jsem měla sraz po 50ti letech ze základy a bylo to moc pěkné až dojemné. Nějak jsme našli k sobě daleko lepší cestu než ve škole, holt tam nebyl tak čas. Od té doby se scházíme každé 2roky abychom se užili. Celkem 6 už jich odešlo do nebe a možná nám to hezké setkání dopřávají. Vždycky na ně vzpomínáme i na učitele. Přeji vám ještě hodně setkávání se svými milými spolužáky.

0 0
možnosti
JK

Přímo souzním. V sobotu jsem setkání po padesáti absolvoval. Jenže jsem byl ten za katedrou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )