Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Ocenuju výdrž. Zkusil jsem a vydržel to asi 10 minut... Moc zdravim, Šárko.

0 0
možnosti

Šárko, máš můj bezmezný obdiv. Měla jsem představu, že to finále zvládnu. Ne, jsem slabá. Ta albánka mě úplně skolila. Počkala jsem na naše. Líbili se mi protože téměř jediní byli "civilní", a ta jejich písnička taky. Určitě neurazila.

A pak jsem se vrátila až před koncem. No, Madona tak, jak píšeš. To tedy Tina Turner v jejím věku byla sexy baba, a měla jiný tah na branku. Hlasově někde jinde, že?

A to hlasování? Jednak vrána k vráně sedá, a pak politika.

Tak za rok, jo? A dík.

0 0
možnosti
Foto

Dávám Ti karmu za výdrž sledovat ten popík. R^

0 0
možnosti
Foto

DíkV a shalom i tobě, Lenko!

0 0
možnosti
MN

Krásné shrnutí. Mně se třeba líbily/nelíbily zase jiné písně, ale každý máme jiný vkus. Australanka na tyči musela udivit každého. Mě by vůbec zajímalo, jak na tom držela a že se vůbec nebála, že se zlomí. A když začala zpívat refrén, rozesmáli jsme se doma, protože nám to silně připomnělo princeznu Zpěvanku z Byl jednou jeden král.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Zpěvanka!! A já furt koho mi připomíná...;-D Jinak moc dík za přečtení. Zajímalo by mě, co se vám líbilo... vážně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )