Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na sv. Starostu v Loretě v Praze jsem byl kdysi zvědavý, když jsem o ni četl

romaneto od Arbese "Ukřižovaná". Jinak prý jejich vyobrazení nebo soch není u nás moc (5?). Prý je uctívána v Portugalsku a Španělsku. R^

Co se týče Lorety v Praze, omlouvám se, ale musím spamovat!;-)!!

Smíšený pěvecký sbor

GAUDIUM  PRAHA

1. lékařské fakulty Karlovy univerzity

a Sokola Královské Vinohrady

So 12. září 2015, 18:00 hod - kostel Narození Páně, Loreta, Praha - Hradčany

Zpěv při mši svaté a po její skončení je koncert sboru.

0 0
možnosti
MR

M45i55l57a21n 93R38a25d92e87k

17. 8. 2015 18:11

a jeee, Conchita Wurst v kostele? ;-D tomu rikam predbehnout dobu;-D

Vam karma. O te vousate svate jsem nevedel.

0 0
možnosti
JH

Natočil jsem pár desítek bazénů a koukám, že jsem poučoval poučenou.8-o Něco jsem si už o autorovi i nastudoval číst to už nebudu, ale ten nápad se stavbou katedrály je skvělý. A výhodou počítačového sledování je možnost sjíždění a skákání romantických banalit. Prošel jsem ten seriál rád, zaujal mne.R^ A do Lorety někdy zajedu, možná s vnučkou.R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Za četbu by to ale stálo. aspoň Pilíře země. Díky nim jsem konečně pochopila stavbu mostů ve středověku. Ale seriál zas tak špatný nebyl, jen prostě klasika - když něco čtete, vadí vám pak krácení a změny v ději. I když Follet dělal na scénáři... Zdravím a přeju krásnou Loretu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Loreta je nádherná. Budu se tam zase muset zajet podívat.R^

0 0
možnosti
Foto

Je! Taky tam chodim opakovaně.... A díky za návštěvu, Lído!

0 0
možnosti
DS

jé, děkuji, ŠárkoR^

0 0
možnosti
JH

Čtu vás prvidelně a tady jsem si uvědomil, že jsem v Loretě už dlouho nebyl. Jenom na okraj. Stáhnul jsem si německo kanadský seriiál, která snad šel v ČT, Pilíře země. Tech 8 dílů je už trochu nastavovaná kaše, ale ta základní myšlenka je nádherná. Je o stavbě gotické katedrály ve 12. století a díky současné technice je to podívaná opravdu působivá.R^

0 0
možnosti
Foto

Pane Hejno, díky moc. Od Vás si toho moc vážím. Pilíře země jsou hlavně naprosto úzasná kniha. Seriál se moc nepovedl. Pak navazuje další díl - Na věky  věků - stavba kamebnného mostu. Seriál byl taky a povedl se ještě méně. Autor je Ken Follet - píše skvěle!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )