Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bajecny! teda...ne ten stres, ale jak jsi to popsala

to jsou ty obycejnosti! kam se hrabe EET a podobny blbosti

moc zdravim, Sarko a preju Tobe i segre sladke spani

0 0
možnosti
Foto

Taky moc zdravím, MároV A děkuju!

0 0
možnosti

Mám zážitky v jiné oblasti, ale shodně s autorkou se ve mě hromadila ta vnitřní explozivnost (hledal jsem výraz, který by zde prošel) a protože musí vyjít ven a nechtěl jsem si jí vybíjet na nevinném subjektu, tak jsem si chodil zaplavat a tvořil jsem vždy rekordy v počtu bazénu. vyskočil jsem z něj uvolněný a připravený na další...;-D

0 0
možnosti

Šárko, ty jsi tedy kreativní. Vidíš, já bych si šla koupit mývala a má to být postel! Zřejmě jsem nezachytila módní trend:-)))

Ale je fakt, že novou postel bych potřebovala (nějakou vyšší).

0 0
možnosti
Foto

No právě... bylo třeba vyšších postelí... Povedlo se, přes to všechno! :-) Zdravím a díky, Marie, že jsi zase se mnou V

0 0
možnosti
Foto

Šárko,R^. My jsme si koupili skříň, chyběly šroubky na smontování. Nebyly. Skříň kvůli šroubům zase odvezli a my museli vybrat typově jinou. 8-o Hezké sny. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)To jsou zážitky, co? Moc dík za přečtení a zdravím vás oba!

0 0
možnosti
Foto

;-D Karma, chechtal jsem se jak utrženej (nikoliv škodolibě). V listopadu jsme museli zlikvidovat ložnici a objednali novou. Teda manželka objednala, doba dodání 10 týdnů. Takže jsme přes vánoce spali v obýváku. Nicméně, ložnice zhruba v termínu dorazila a já měl strach, že budu něco podobného muset absolvovat taky. Prostě pesimista od přírody. Naštěstí bylo skoro všechno pohromadě, chybělo jen osvětlení LEDkami pod postelí a v čele postelí (moc se nám to líbilo na prospektu). Po omluvě od firmy dorazilo za další dva týdny. Ale postele jsou funkční.

Váš příspěvek ovšem má geniální styl. Zkuste psát víc, určitě budete "čtená" a s karmou taky čtenáři šetřit nebudou. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, jsem ráda, že jste se pobavil. Však já se tu snažím už sedm let...;-)

0 0
možnosti
Foto

J58a42n42a 30M91a15j33o24v72á

10. 2. 2020 19:22

Takové dobrodružství, co? A přitom se řekne..."jen postel".

1 0
možnosti
Foto

S nábytkem bývá sranda. U nás objednával muž, ale jaksi přehlédl dobu dodání, tož nám přišel nábytek 23. prosince odpoledne;-Dale naštěstí nic nechybělo, ani nepřebývalo. Zdravím a sladké sny na vytoužených postelích přeju!R^;-)

0 0
možnosti
Foto

No, a teď si představ tu neskutečnou nudu, když Ti přivezou všechno hned, jedním šupem, smontují, všechno sedí, nic neschází, nic nepřebývá... atd. Prostě nuda...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Naštěstí je to vzácnost! ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Vidím to úplně živě, Šárko:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky. A to jsem to docela zjednodušila!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )