Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

a ja kam ses zatoulala...a vono do hnojniku...poezie babiho leta na plny pecky, Sarko

diky

a 20.9. ctu v Chez Marcel, kdyby byla chut... krasno preju

2 0
možnosti
Foto

Nazdar Marku! Prožívame pravé babí vedro. Je neskutečně nádherně. Brusinky zároveň kvetou a plodí a jsou neuvěřitelně sladké. Houby moc nerostou, ale my našli. Nejen ten hnojník! A 20.9. se uvidíme. Dík za návštěvu!

2 0
možnosti
Foto

Hezký! Myslím ten fotoblog plus komentář - ta houba se mi poněkud ekluje už tím názvem.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Diky! Krasavec tu roste poblíž žumpy :-) Ale nesmrdí! V tomto směru je hadovka vetší příšera...;-D

2 0
možnosti
Foto

Šárko, krásně zobrazeno. R^Toho "ošklivce" znám, ale nejíme ho, sázíme na jistotu;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko! No vidíte, a já doteď znala hnojník jen z fotek....:-)

1 0
možnosti
Foto

no a já znám les, kde je jedna hadovka smrdutá vedle druhý...a pak že vyhnat do lesa a že tam krásnej vzduch...prd.... ano..... jako by se jich tam na Procesí houfy sešly;-D

Olgo... příště časosběr ... zapomenutá sváča v tašce ...přes prázdniny...R^Vzdravím tě

2 0
možnosti

Místo sběru časosběr! ... paráda .-)

3 0
možnosti
MN

Fuj, to je hnusná a strašidelná houba.

0 0
možnosti
Foto

V naší rodině se tradovalo, že na houby se alkohol nesmí. Až ve zralém věku jsem se dozvěděl, že obavy jsou až na vzácné výjimky (hnojník inkoustový) neopodstatněné. Nyní se marně snažím dohnat , co jsem zameškal, avšak promarněné dny se zbytečnou abstinencí mi už nikdo nevrátí. Kromě toho mi na stará kolena přestala chutnat smaženice, takže mi je čerstvě nabytá informace o přípustnosti hub na alkohol k ničemu.

7 0
možnosti
DV

D80a33v60i23d 44V53l33k

13. 9. 2016 14:34

Teda to mě vzalo ta neodvratitelnost té kruté smrti. Ovšem nafoceno s pietou, to se musí uznat.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Šárko, ten je tak nádherně vošklivej;-D:-)

4 0
možnosti
Foto

Žejo? My z něj taky byli vodvázaný...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )