Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Vy jste ale nevděčná. Mohla byste být ráda, že aspoň ten termohrnek neměl logo té jiné firmy. :-)

1 0
možnosti
JS

R^;-D;-DR^R^ tak to je mazec, Šárko :-)

Gratuluji k rentierství, budeš mít možnost si společnost nadále vybírat bez nutnosti trávit čas s někým, kdo nemá žádnou sociální inteligenci :-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se fakt nemohla dočkat, Jano...;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, tak jak píšeš,...lidé jsou různí, ale každopádně na tuto "dámu" nezapomeneš;-D Ať se ti daří, aspoň já jen chválím a nestíhám!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ona byla nezapomenutelná už předtím... :-) Diky, Jitko! :-)

1 0
možnosti
SH

Až jsem se z toho osypala. A Vy jste se ten hrnek poděkovala? Já bych jí ho asi vrátila s tím, že ho patrně dává omylem a že patří jí!

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem původně v šoku poděkovala, jelikož o trčící drátky jsem se škrábla a adresu nalezla až po jejím odchodu...;-D

0 0
možnosti
Foto

Vypsala jsem se z toho jak Němcová :-) . Dneska se tomu už směju...;-)

4 0
možnosti
Foto

Proboha, kde jsi trávila poslední roky své pracovní činnosti?

0 0
možnosti
Foto

Tome, hrdinové sice mlčí, ale Tobě to řeknu v Maiselově synagoze...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )