Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P39a17v11e87l 91K87h77a83i35l

12. 11. 2018 9:15

Díky za velmi rozumný a střízlivý článek, mám to s tím nahráváním stejně i když seriály z devadesáti procent vynechávám, to už bych nestíhal. :-)

0 0
možnosti
DV

D97a92v44i58d 74V22l64k

12. 11. 2018 8:22

Ono je to teď taková snobárna ,kritizovat ČT. Já sleduju Mattoniho.V premiéře jsem to nějak nestihnul a teď toho Rédla. Jo a jinak ve srovnání se zbytkem TV, které teda kromě ČT 24 a ČT 2 nesleduji opravdu skoro vůbec, je ČT 1 pilíř kvality. Ono je v módě furt na něco brblat.Někteří se takhle probrblají do parlamentu, někteří na blogera roku. Kdo nebrble je podezřelej a falešnej.Anebo jak říká diskutérka Vlková "Správňák" A tenhle národ nejvíc prble ,když se má ekonomicky nejlíp.Brble ,protože je rozežranej.

1 0
možnosti
MV

ceskou chvalim kudy chodim! mas pravdu, Sarko a doufam, ze husicka pekne klouzla...

1 0
možnosti
Foto

Já taky. ;-) Marku, husa neskutečná. Poprvé v životě jsem ji naložila na dva dny do mlíka. Doporučuju!R^:-) A děkuju za návštěvu, drahý můj! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kritika ČT se podle mého názoru vždycky vrátí, prohloubí nebo jak to správně nazvat, když některý z velkých vůdců našeho národa zavelí. Když ČT nazývá pravými jmény věci, které na jiných televizích tak nějak přehlížejí.

Většina redaktorů ČT jsou profesionálové. Ta profesionalita je až do očí bijící vždycky, když seberu odvahu a podívám se jinam.

Některé nepublicistické pořady na ČT se mi líbí, jiné ne. Ale, nemělo by to právě tak být?

Nebo chceme být všichni stejně vysocí, s modrýma očima a ducha mdlého?

2 0
možnosti
Foto

Tak! R^:-) Děkuju za návštěvu!

0 0
možnosti
IM

I95v29a75n 16M75i44n44á11ř

11. 11. 2018 22:07

Vůči apolitickým a kulturním pořadům na ČT jistě mnoho výhrad není. Tam si může vybrat opravdu každý. Horší je to však s přebíráním vlezlé - "lidskoprávní" korektnosti dominujících států EU. Pro mnohé je rovněž nepřijatelné - tendenční označování krajních politických proudů - v jednom případě .. nebezpečným pravicovým extrémizmem, ve druhém .. pouze levicovým aktivizmem.

5 1
možnosti
Foto

Já to tak nevnímám...;-)

2 0
možnosti
JD

Otřesné pořady jako jsou 168 hodin a Reportéři ČT jsou manipulativní propagandou a žumpou, s objektivní novinařinou nemají absolutně nic společného. U jiných TV by mi takové pořady nevadily, ať si vysílají, co chtějí, mám svobodu se na to nedívat. Ale ČT je veřejnoprávní TV a musím jí každý měsíc platit povinné výpalné, takže mě vytáčí doběla, že za moje peníze živí bandu kavárenských kolaborantů, manipulátorů a gaunerů.

4 3
možnosti
Foto

Drsná slova... takhle se vytočit kvůli poplatku ze zákona...;-) Zajděte občas mezi nás povaleče do kavárny (v ČT nepracuji a nikdy jsem nepracovala :-P) a budete mít lepší náladu....;-D

3 3
možnosti
PS

Kritika ČT z drtivé většiny směřuje k jejímu nevyváženému/zkreslenému zpravodajství. Diskutující se tu plácají po zádech s tím že oni jsou ti normální a že kritika ČT je momentálně v módě, asi by to chtělo rozlišit hospodské rozhovory o duchaplných seriálech a oprávněnou kritiku ČT za její výhradně proevropský postoj. Mě je jedno zda ČT vysílá ŠpanělskoArgentinskou telenovelu nebo nějaký Český seriál. To je asi na vkusu každého soudruha že? Ale pokud se ve zprávách dozvím snadno doložitelnou lež že neziskovka zachránila 100 uprchlíků tak se prostě ozvu. Viz odkaz na blog:

https://petrskrivan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672912

7 3
možnosti
Foto

Tak koukejte na Barrandov...;-D

3 7
možnosti
LI

Díky za výborný blog - a tu husu jsem málem připekla, když jsem dneska po delší (ischiasové ) době si byla schopná vůbec sednout a číst. Blogy, co jiného.

A taky mě vytáčí, když slýchám: "Já se na TV vůbec, ale vůbec nedívám" a jedním dechem se pak dozvím, kde se co šustlo...

Pro Vás R^ - a jestli se nemýlím, tak jste asi před měsícem soutěžila v "Kde domov můj" a vyhrála...?

4 0
možnosti
Foto

;-D Byla jsem to já....:-P Už to bylo opáčko, představte si....;-D Točilo se to v lednu a vysílalo v březnu. Moc děkuju za přečtení i komentář!

3 0
možnosti
Foto

Karma, mám to stejně jako vy. Ono nadávat na ČT je in, tak nadávají. A pak se dívají na nejvytíženějšího a nejlepšího moderátora na TV Burrandov. :-) Jen nemusím tolik nahrávat, neb mám "červené tlačítko";-)

4 0
možnosti
RC

Červené je na draka. Nejlepší je to "cvak a je klid";-)

1 0
možnosti
OS

Vám R^. Všichni ti co se "nedívají a nemají TV" jsou většinou jen lidé, kteří si myslí, že tímto postojem se dostanou do vyšších společenských výšin. Je to jen póza a je zajímavé, že jindy na jiném místě dovedou odvyprávět celé části seriálů včetně nekonečné Růžovky.

Kdo nechce zrušit ČT není IN. Všechno je otázkou vkusu a výběru, já jsem spokojen, protože pořady ČT 2 a ČT art, mě nabízí mnoho pořadů z historie, umění, přítody apod., které by žádná komerční TV nevysílala, ale hlavně netvořila.

4 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )